Min julafton

Hej bloggen!
Blev ingen uppdatering igår, de var fullt upp med kusinerna, julmatem, paket och allt sånt. Men nu ska jag väl göra som alla andra och berätta om min julafton.
Den börja meed att jag vakna kl 11, ducha, klädde på mig och gjorde mig i årning. sen pressent öppning! Efter det gick hela familjen över till mamma (skilda föreldrar ni vet). Där var hela släkten redan där och vi fikade med bullar, knäck och allt möjligt gott. Kalle anka blev det sen, och ja en liten skattjajkt kan också ha hänt:P (min mamma är så barnslig att hon gjorde en skattjakt till oss och alla kussarna. vi fick leta efter pressenter i vårt hus, hihi. kul var det i alla fall)
Sedan traska hela släkten över till pappa där vi käka god julmat. När vi är klara med det besämmer sig alla "barnen" att köra kurragömma och burken utanför, hihi så kul att få va barnslig i bland!
Nu är jag så mätt av all julmat sen igår, och så trött av allt "Lekandet" med mina små kussar:)

 
Kussarna! , synd bara att hälften av kusinerna var borta (i amerika)



Asså det var verkligen inte meningen att jag skulle få så där mycket brun utan sol på mej. tro mej! När man stressar så går det fel!! (hihi typ hela släkten garva åt de där)



Jag och min minsta kussen körde "den som tar foto på den andra vinner" hihi, oj va kul vi hade!


De var det! många pussar och kramar från mej / T

Föresten: Det här är vårt 530:de inlägg. GRATTIS BLOGGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0