Måndag.

Hej små folk! nu sitter jag, zandra, veronica och sofia och har skoj hemma hos sofia. Frida och malin stack just till dansen. vi försöker plugga, men det är svårt! vi kom just från mig men sen körde mamma ut och för hon behövde jobba (:P:P:) vi har precis kollat på youtube videsoar på björn G. fan va ja garva. så sött!
nä men seriöst, sluta uppehåll mig! (:P) måset verkligen försöka plugga nu!! Har engelska prov i morron:( GOOD LUCK TO ME!
Senare måste jag över till pappa ikväll och måste rota fram lucialinnen till mig och nicole, båda glömde lucialinne idag! OCH båda försåv sig till lucia träningen på morronen. Tyckte bara det var lite kul.hihi. Vi har typ lucia tränig varje dag. PLUS att vi ska ha uppvisning på bibblan på lörda. obliatoriskt! nä nu måste ja gå har inte tid att blogga mer nu. måste bara ringa ammie innan!
pussar!



Bild på min älskling sofia! (från 06)

/ T

Kommentarer
Postat av: Nicole

vad har hänt med er blogg? :S jag kan fixa till det om ni vill ! eller asså den e helt konstig på min data iaf..



okej tack:) nee på fredag menar jag:)<3

2008-12-08 @ 21:51:56
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: tove

svar: Ok men man måste ju ta me luciakläder till tors åxå.

okey de vore fett skyst om du kunde det! jeg råka typ förstöra hela grejen:P:P

pöss pådej!

2008-12-09 @ 15:58:31
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0