Dagens inköp!

Hej!
i dag var jag, Tove och Frida i Stinsen och shoppade, det var jätte kul och för en gångs skull hittade jag väldigt mycket saker/kläder som jag riktigt gillade, jag hittade i Bik bok en otroligt snygg skinnjacka,jag skulle självklart köpt den om jag hade pengarna med mig, men jag la undan den och ska åka dit och köpa den i morgon!
ska bli jätte kul!
Här är plaggen jag köpte i dag:
 



Skor från: euroshop, 149 kr.
Halsbanden från: ur o pen, 30 kr styck.
Örhängen från: ur o penn, 15 kr styck.
Hårband från: Glitter, 15,90 kr.
Linne från: Gina Tricot, 99 kr.
Trosor från: Gina Tricot, 24,50 (rea)
Höga strumpor: från H&M, 79,90 kr.

Ha en bra dag /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0