Craaaaaaaaaaaaaaash

Dagen började kl 7.05 och började åtta blev lite försenad(agen). irreterande att det ska vara så halt ramlar bara några gånger på väg till skol hahhah hoppas ingen såg mih:S har suttit och pluggat med mamma i telefonen!  typ 40 minuter?? vene vfr men går inte att plugga med pappsen. Har hemkunskaps prov imorrn känner mig inte direkt redo men det gör inget för jag fick tillbaka biologi provet idag och jag fick g / vg?? JAG ÄR STOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
nu ska jag berätta lite onödig fakta om i dag som ni säkert inte kommer bry er om efter skolan jag gick förbi mamma och hämtade kakor sen gick jag hem tände alla lampor i hela huset för det var kolsvart och ingen hemma (mörkrädd) sen tog jag en godis som jag bakat och satte mig framför tv kollade på laguna betch lr hur det stavas sen kom mamma hem nej förlåt menar pappa och han pluggade med mig men blev inte mycket klokare av det sen åkte han iväg och hämta tove sen käkade vi korvstråganoff och nu sitter jag här 
HAR typ inget mer och skriva nu för jag har inget liiiiiiv som ni vet men jag tänkte lägga uplite biler så ni får nått kul för att ha läst det hät långa, onödiga inlägget. nU får ni se biler från macdonals

Nej det blev inga bilder från donken hita dom inte blir biler från göteborg istället


    
nu har ni fått mig att missa 7 min av despetare housvives! så måste gå och titta på det nu kanse ta en glasss om vi har lr pepparkakor♥
puss så länge/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0