:)

Hej!
Är äntligen klar med allt till i morogn( har dansuppvisning då), men har fortfarande inte hittat som ett ljus man ska ha i handen, vi är typ tärnor eller något liknande!men jag är faktiskt inte så pirrig för i morgon endå, fast jag har aldrig dansat med danshuste på en uppvisning förr så lite nytt blir det ju!:)
Tidigare i dag var jag i stinsen med tjejerna kom dit ca klockan 3 och var där i några timmar och shoppa och åt lite, jag hittade bara en mössa men jag är pank nu så jag tycker det blev ganska lyckat endå!XD
Sen kom jag hem ungerfär klockan halv sex och åt lite och så sen stack jag vidare till Zandra och Veronica, vi kollade på 2 fast and 2 furius, fan vad snygg Paul Walker är måste jag bara säga!
Måste gå och lägga mig nu måste upp klockan halv åtta i morgon för att hinna!:(

Myser i min nya mössa från bik bok 79kr.
   
Underbar kväll med brudarna!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0