Hemma från dansen!

Hej!
Kom nyss hem från dansen, var sista gången för terminen i dag:( tråkigt tråkigt
Det gick vell ganska bra och dansa men känner mig sjuuuk!, får vell influensan som alla har nu!!
I dag var det en ganska pissig dag men men spelar roll i morogn är det kul dag igen!:D, juste jag fick min HLD tröja i dag, slänger in en bild på den senare
I dag efter skolan så gick vi över till Zandra och Veronica, där var Tove frida, Linn, och Sofia, har inte träffat Sofia på två hela veckor, kul att se dig igen älskling!<3
Just nu sitter jag och kollar på desperate houswives, andra som gör det?
Sen blir det att rå plugga till svenskan i morn, asså fattar noll vad vi håller på med allt jag hör är presen, futurum och bla bla bla!!!!!!
Gud vill inte tänka mer på det nu nu ska jag bara krypa ner med den nya SOLO tidningen och kolla på världens bästa program!

Visst passar hon inte i lugg?
Kramen Malin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0