Jobbigt jobbigt!

Hej!
Kom nyss hem från dansen, givck faktiskt bra och det var kul att träna på "low", hoppas det kommer att gå bättre sen, kan än inte hela koreaografien:(
I dag var första skoldagen på 9 dagar, jobbigt jobbigt
Vi hade först svenska när lärarn bara babblade och babblade, höll verkligen på att somna!
Sen hade vi matte, gick ganska bra sen hade jag utvecklingsamtal, det var faktiskt överraskande bra kommentarer:)
Som tur var missade jag ca 30 min av engelska lektionen (skööönt)
Sen hade vi musik och vi skulle spela upp rapplåten, det gick verkligen inte bra!
Sen var det ganska chill med spanska och klassråd och projekt!
Efter skolan gick jag och Frida hem till mig och lagade mat, vi åt korv med pasta.Äter typ alltid det!
Efter det var det dans, nu måste jag gå och äta och sen hinna duscha och sen är det march i säng, sov typ 4 trimmar i natt så är helt utmattad nu!:(




Kramen Malin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0