Kom inte på nån!<3

Hej!
Är nu hemma från en ganska lätt skoldag, dagen började med att vi hade svenska som vanligt stog Anrika och babbalde i typ 100 år:S, as jobbigt och vi har prov i "satslära" på onsdag och jag kan inte direkt mycket!
Sen var det matte gick ganska bra, var en helt vanlig lektion, sen hade vi engelska med en jobbig vikarie så vi gjorde absolut ingen man lär sig på, onödigt att vara där då tycker jag!
Sen var det musik och vi skulle spela upp rapplåten, "party and bullshit", gick faktikst helt okej den här gången!
SEn hade vi bara spanska och vi fick tillbaka våra prov och jag fick G-, inte så jättebra aaight?!
I kväll blir det dans men jag orkar fan inte e
förskyld!

See ya!<3
Malin!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0