Ny jacka!

Hej!
I dag var en kul kul dag, jag började med att åka in till täby med mamma lite senare än vad vi bestämt men vad fan, letade i ca en timme efter enbart jackor men hittade tillslut min jacka!:D
Efter det gick vi till mac och åt, fan vad gott det var.
Efter det åkte vi hem och jag fixade kläder och så sen bar det av till träningen, mötte där Tove, Linnea och Frida det gick ganska bra på träningen tycker jag!
Sen chillade vi runt i sollentuna och åt godis och sånt, sen när vi satt på busshållplatsen kom det fram några killar och ba ska ni på fest och ska ni kröka haha vad kul det va!, kom sen hem och åt underbaraste maten, ska nu titta på tv eller något annat skoj!<3
 
Från stadium!
Malin♥

Kommentarer
Postat av: Catty

jättefin jacka :)

2008-11-24 @ 10:49:05
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0