sova-time!

tja, ida var ja på dans. Malin och jag tänkte igentligen hitta på nåt efter skolan ida men ja hade en läkar-tid ja var tvungen att springa till sen hade ja as mycke plugg så mamma typ tvinga mej att stanna hemma. men nu är skiten avklrad, (får damp på min no läxa, kan bara ALDRIG fastna i min hjärna)

justia! ja måste bara berätta vad ja fick damp på rasten i cetrum i ida:
kolla annie jag och nicole skulle gå ner till centrum och så ba går vi så här normalt och så ser vi dom där äckliga kina gubbarna som står och glor på oss och typ börja le o värsta flörta me oss (dom kollar alltid när vi går förbi, på ett så här skabbit sätt) så ja fick typ damp:P ja, ja fick skiit mkt damp o ja hade på mej mina vantar (oturligtnog) och sen.. a resten...synd bara dom inte såg vilket finger ja höll upp:P 


nu dags för beuty sleep. föresten går systrar i jeans fortfarande på tv? 
// Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0