<3

Hej!
I dag har jag varit med mamma i täby centrum, riktigt mysigt place där jue!
Jag köpte en eyeliner, knästrumpor, en kofta, kräm för fönat hår, 2 munkisar, alltid kul att komma hem med nya grejs, och speciellt när man är nöjd med fyndenXD
Först åkte vi in till täby ca klockan 13, var där i ca en timma sen bar det av till stinsen, hittade tröjorna där, sen åkte vi hem var fan helt slut efter att ha gått så mycket!<3
I kväll vet jag inte vad som ska hittas på, kanske träffa brudarna eller något, det får vi se, mer från mig senare!
  

  

 
Gillade trycket på ryggen!


Jag i min nya hårfärg!<3
/Malin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fina grejer gullunge! :)<3

2008-10-27 @ 21:57:32
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0