Äntligeeeen loooov!

Hej!
är så jävla glad att det är lov nu, sitter nu hemma hos Frida och vi väntar på att Zandra ska komma:D
I dag började vi dagen med att åka in till tekniska museet, gud vad tråkigt det var och jag är nu super trött för vi skulle träffas vid helenelundstation klockan 07:50, asså det borde fan inte ens vara lagligt juuu!
Aja sen skulle vi tillbaka till skolan men vi kom hem en timme innana vi skulle ha lunch så vi stack hem till Zandra, det var Lollo, Natta, Frida, Sofia, Zandra och jag!XD, vi skulle laga kladdkaka men vi hittade ingen margarin så det blev ingen bakning för våran del, istället blev det sminkning haha.
Sen gick vi tillbaka till skolan för att äta kebab, mmmmm det var gott<3
Sen hade vi idrott men Reza var inte där så jag ch många andra var inte med utan låg och snackade i stället:)
Sen hade vi spnska och det gick vell bra men jag mår inte så bra!
Nää nu ska jag äta min satsumas, pussss Malin


Kommentarer
Postat av: Linda med familj :)

Gött med lov?

2008-10-24 @ 16:34:19
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Emma§

Tackar tackar :D!



Skönt me lov :)

2008-10-24 @ 17:35:09
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0