JAG HR FÄRGAT HÅRET!

jepp det e sant, ja har färgat håret (lr tonat rättare sagt) det blev bra men det sys inte så mycket, fast jag har inte dom där dumma utväxterna som jag har stört mig på så länge.
Anars har jag inte gjort så mkt ida, åkte till stinsen, där träffa vi Elin, Natta och Lollo lite senare kom Zandra och veronica:) allt jag köpte var en håtfärg men kollade efter halloween outfit, vet inte riktigt vad ja ska ha på mej på halloween festen på lör nån idé? Men i morron ska vi i allafall åka till willis/ ica maxi / vinn (har ingen aning vilken av domxD ) sen måste ja plugga åxå och speciellt när jag e i GBT som vi åker på mån...Men ska som tur e åka till ULLARED! nån som vill ha nåt?

Ha det / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0