Kul lördag i stinsen!

Hej!
I dag har jag:
• Gått upp tidigt för att hinna till dansen
•Kommit till stinsen, varit där i ca 45 min, blev ingen dans för inga kom typ som skulle dansa:(
•Gick för att hitta på annat, träffade Lollo, Natta och Lindgrään, ringde Zandri och Veroni, gick till Kixs, hittade lösögonfransar som jag köpte
•Letade runti stinsen, hittade hårfärg och hårband, kul kul!
•Åt på Burger king, såg den snygge vikarien, haha tjejer ni fattar!
•Gick till sollentuna, tog sen buss hem till Towie och Fridi.
•Tittade på I know whot you did last summer!, haha den var ju bra och lagom läskig!
•Gick till Tove och Fridas mamma och färgade mitt och Toves hår, visar bilder senare!
•Fick skjuts hem och åt sen och hälsade på mormor och morfar som var hemma här!

Nu ska jag nog sätta på en film och bara mysa, hur har eran lördag sett ut?:)

/Malin


Kommentarer
Postat av: Elin

han e really hot.

2008-10-25 @ 23:15:36
URL: http://trotzlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0