PMS baaarn!!

Hej!
Sitter här och drar tandtråd och lyssnar på elevator (fan älskar TIMBALAND!!!), I dag stack jag Tove, Zandra och Frida in till sollentuna centrum och skulle kolla på dn där bebis tavel grejer Tove skrev om tidigare, fan den var äcklig!
Sen när jag kom hem var jag så där sjukt PMS:ig haha, asså jag har gråtit två gånger i dag och skrikit mins tre gånger, asså nu får jag fan ta och skärpa mig, annars kommer nog ingen orka med mig längre!, men nu börjar jag må bättre och jag har inte lika ont i magen längre, i morgon ska jag och Frida uppträda i stinsen, men säge rinte vilken tid, ni får inte se hahaXD<3
Nää nu är jag så sjukt trött att jag nog måste gå och lägga mig, godnatt!<3
Slänger in en bild på Zandra och mig så har något kul att titta på!
Pussen och kramen Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0