Trött och frusen

Hejsan!
I dag var jag på Friskis, var faktiskt inte så kul som det brukar,jag kännde mig varm sen kall, vem vet jag kanske håller på att bli sjuk:(fan om jag blir det när jag äntligen har lov!!!!!!!
Jaja nog tjatat, snart kommer ju barnbidraget, har inte bestämt mig vad jag ska köpa än, kanske ska köpa en sån där mysig höst/vinter kofta från Bik Bok, men vet inte den kostar 500, ganska mycket för mig!!!;)
Annars på lovet blir det vell träff med tjejerna och den kuliga halloweenfesten, fan hoppas den blir lika kul som alla önskar!!XD
Nää nu ska jag gå och  duscha och bårsta tänderna, juste vi ska springa de 8 varven i morgon jag kommer döööööö!!
Ha det najs!<3

De underbaraste!:)
/Malin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0