Tv:n är livet just nu:P:P

nu har jag pluggat tillräckligt tycker jag, jag har både recencerat en bok plus ett författar forträtt. jag har faktiskt fått ganska mkt gjort idag: rensat min garderob, målat naglarna, pluggat på svenskan sist men inte minst har jag slappat framför tv:n och drassat runt i min mysiga pyjamas men det får man faktiskt göra när man är sjuk.



 så idag har varit en sån där lat da där man inte gör mycket...men imorron kommer det i alla fall va full rulle då kommer jenny hem!! (juste de påminner mig att ja måste sms:a henne nu) sen drar ska ja in till stan me Frida måste köpa en fin födelsedags pressent till jenny och så får jag se om jag får med mig dom andra tjejorna. (ja tänker inte säga vad ja ska köpa i fall att jenny läser vår blogg :P:P)

nu måste jag jobba lite med geografin sen ser man väl vad som går på tv

 
lite tv-serier man kan kolla in ikväll

imorron är de freda! freda sköna fredag:)

// Tove




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0