:D

Hej!♥
Satt nyss och kollade på topp modell, min favorit är klart Naima, hon är så gymt söt, självklart hon vann!XD
I dag var jag och min klass ute vid Norrviken och paddlade (Fan vad jobbigt), Asså först så skulle jag och några andra träffas vid helenelundsstation för att ta tåget till norrviken, men vi gick lixom av vid sollentina av  misstag och tog sen bussen vidare där vi sen mötte våran lärare, som sa ni får nog åka tillbaka till sollentuna, Asså shit vad jobbigt vi var ju lixom precis där, sen resten av dagen blev det tråkig paddling och en super duper duper jobbig promenad som vi plus gick fel på, kul fredag:(
Annars är planerna för kvällen att kanske se film hemma ho någon eller något, mysigt med e innekväll med brudarnaXD:DVad ska ni hitta på i dag?
Tack och hej leverpastej, Malin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0