En till dag hemma..

Hej!
Shit vad utråkad jag börjar bli av att vara hemma så här många dagar och svettas, jag har nämligen febeeer, det känns alltid bra på kvällen och då önskar och tror jag att jag ska kunna gå nästa dag, men nej nej, men i morn får jag ju bara inte vara hemma det är ju fredag:D
Hoppas jag inte har feber och min morsa tvingar mig att vara hemma igen:(
I dag har jag tråkat,  stettats, sovit och frusit....
Jag har oxå sett på top modell, den engelska med tyra banks som jury.
Alla verkar gilla Tyra Banks och tycker hon är så snäll, och så men jag tycker hon bara är förvirrande, asså en gång när en tjej typ hade ont och valde att inte delta i en tävling sa Tyra: som modell måste man prestera på 100 men fast man har ont eller så.
Men en annan gång  när en tjej hade ont eller var sjuk eller så, valde hon att vara med i en tävling och sen blev hon mkt sjuk, då sa Tyra: man måste inte alltid prestera till 100, man måste lära sig att säga ifrån när något som detta händer.
Ursäkta för ett urtrist och superlångt inlägg men är man uttråkad så...:D


Ha en bra kväll!<3
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0