fynd på skopunkten

jag åkte till ikea idag med Frida och mamma,vi gick in på factury outlet och jag gick in på skopunkten där mina ögon lös upp så fort jag kom inan för dörren, dom perfekta skorna hängde på väggen! jag sprang till dom och pröva dem, dom var sköna och bekväma:) Jag hade precis förklarat min dröm outfit till frida som löd:
 - Frida tänk dej jeans med hög midja, skinjacka och bruna boots. (so men to be)
Nu har jag bara jeansen kvar!

min mamma tycker inte jag ska behålla dem för det inte är nå "bra matrial"
plus så var dom rätt dyra.men jag gillar dom! va tycker du spara lr lämmna
tillbaka?

/ Tove

Kommentarer
Postat av: malin

Spara hur mycket kostade dom?

2008-09-11 @ 20:28:32
URL: http://girlicius.blogg.se/
Postat av: veronica Vega

fett fina skor gumman me likei<3

2008-09-11 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0