hemma från skolan...

äntligen är jag hemma frpn en lång skoldag, jag har inte så mkt o göra så jag tänkte käka en mini pizza och sen höra vad kompisarna har för sig sen ikväll ska ja gå på friskis, fastd et e klart ja måste plugga åxå jag kom just på att nästa vecka måste vårt project va klart! jag får panik!

nä nu måste jag gå, ska ner i käka o sen tänkte kolla en snabbis vad som hände på topmodell.

                    måste bara visa dom här gulliga bildena jag just hittade:

 bästisen Zandra o Malin                                                

skriver mer ikväll!!                                         
                                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har dansat sen jag va 10 år med en del uppehåll och nu har jag en paus ett tag.

Asså du har börjat på friskis,jag me!! igår började jag.



Jag köpte bronskortet =)

Kramis

2008-09-03 @ 16:17:36
URL: http://madelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0