snart blir de friskis me kompisarna....

hemma från skolan,!käkat och mätt:) Jag har faktiskt fått många komplimanger för min tröja det var till och med en tjej som gick fram till mig på gatan och fråga vad ja köpt tröjan:)
sen så hände det en äcklig grej på buss hållsplatsen jag står och vänta på bussen med nicole och sen kommer värsta äcklo gubben fram till oss med magen hängande utanför och börja ställa massa frågor typ :
-va e klockan
- det fins en klocka precis framför dig...
- ja men a e den då?!
-  öm..kvart över tre
och fortsatte babbla på sen så gick vi där ifrån för han stor typ helt intryckt mot oss ,och då följer han efter, sen börja han gå fram till massa folk på gatan och fråg om cigg och pengar...
Och stackars Nicole som var tvungen att gå på bussen där han var på.
....hm ....man förstår sig inte på såna gubbar:s

aja..enyway jag satt och lyssna på radion när jag satt nere i vardags rummet o plugga men kunde inte bestämma mig vilken kanal ja skulle ta, vilken är din favorit?

      

ska på friskis snart vi hörs ikväll
/ Tove

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar Aaww tack! :D Och jag älskar HELA DIG! :D Puss på världens bästa Tove! :)

2008-09-17 @ 18:11:06
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Lycka till! :)

2008-09-17 @ 21:35:56
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0