Sodastream!!

Jag är väl typ den enda som sitter hemma en lördagskväll men jag har så ont i huvet och är trött. Tove har gått till zandra och det var väl bara bra eftersom vi har bråkat rätt mkt dom sista timmarna. Så jag är en liten, ensam tjej i ett stort hus.


Kolla, jag ville drika cider men det var lite kolsyra kvar så jag tänkte att jag kunde bubbla det( lr vad det heter) i en sodastream↓

                                                                              
 


Okej jag kanske tryckte på knappen lite för måna gånger men det är bara för att det är så kul, och jag var lite dum och tänkte inte klart så precis efter jag har bubblat cidern skruvar ja loss flaskan från sodastreamen och det började spruta som in i helvete och jag kunde inte skruva tillbaxs flaskan så det fortsätter att spruta på bordet, på golvet och mina kläder så jag är lite blött nu får väl gå och ta en dush fast jag redan gjort det idag.

Puss Puss/ en korkad flicka F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0