Tjennaaaaaaaaaaaa!

Hejsan!
I går var jag med kompisana Tove, Zandra, Veronica och Ella, vi gick till HIP och där träffade vi Elin, Sofia, Pernilla och ElinaXD
Vi flummade runt på taken men fega llilla jag vågade inte klätra ända upp:(
Sen kom det några bilar och moppar som ropade aslltså inte bilrna men människornaXD: - hur gamla är ni?
Vi blev typ as rädda och sprang in i skogen och gömde oss i buskarna för vi trodde typ de var våldtäcksmän:D:DXD haha töntiga vi e!
Efter det stack vi ner till bryggan efter ett argumentXD haha svåra ord, med min morsa om hur länge jag fick vara ute men efter jag pratat med pappa blev det halv ett:D
Sen sov Ella Bella hos mig men vi deckade typ direkt, i dag har vi inte gjort så mkt blir vell träning senare!
Frukost en enkel chipspåse och ett glas jouice:)


Hhaa gott gott!


 

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0