Utvilad Äntligen:D

Hej!
I dag vaknade jag klockan 11 av att mina grannar typ klippte gräset, blev såklart irriterad men endå kom jag upp och märkte att jag inte hade så ont i halsen längre och att jag kände mig utvilad:DD
I dag ska jag försöka dra med mig någon tills stinsen eller nåt och shoppa lite, jag letar efter ett par nya boots svarta läder, men fan vad svårt det har varit att hitta:(
Men kansek lyckas i dag(alla håller tummarna):D
Jag kanske också ska köpa en foundation och någon rouge om jag har råd.
Men nu ska jag gå och duscha och göra mig freeech, ha en bra dag ni me!♥
JUSTE jag har inte visat er min nya väska:D:D:D här kommer några bilder påd undret!
   

     
Fin va?XD
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0