Måndag

Hej alla läsare! Sorry att jag inte har bloggat så mkt idag. Men idag har jag åkt till stan med Ella och Nicole, dom kom till mig runt 2 sen åkte vi in. Och efter ett tag kom Frida, och vi fika och kolla i affärer och sånt. Jag fick med mig ganska mycket saker. Sen tog vi tåget hem och Frida, jag och Ella bestämde oss för att laga värsta middagen hemma hos oss, med förrätt och allt. Så nu har vi ätit upp vår goda middag och snart kommer Malin hit och vi ska se på vår nyinköpta "Bring it on" film. Kul kul! 

haha btw vi såg kissie idag, hon var inne på gina samtidigt som vi. Haha ni ska veta hur mkt vi garva!

Nicole, Jag, Ella


fikar på cafét Bellman :)


Jag på Gina.

Hehe, jag och min ballong från donken. haha!

Inköpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0