10-02-08

Hejsan hoppsan! har inte hunnit blogga så mkt under dagen, har vart fullt upp. skola till kl 3 (där vi föresten hade oförbetätt matte prov, men kände att jag klarade det:D) efter skolan runt 3 drog Nicole jag och britta hem till mig och tog massa roliga foton, videosar och flumma lite allmänt. Sen kom Frida och Malin över och vi käka en god mellis med mycket prat och skratt. Sen åkte vill all förutom stackars nicco) till danshuset och skak loss lite:P:P fast hon tänkte följa med men min stackars pnda fick typ inte plats i bilen. Hehe. Nu har jag käkat, duchad, pluggat och är redo för sängen. Lägger bara in några bilder från idag innan sängen ropar:



Gjorde cheer leading pyramid med några människor på en rolig rast:)


Och precis efter där trillade vi typ..


Och där trilla vi!

Skämde ut oss lite på stationen och tog massa knasiga pictures!!


hihihi jag ÄLSKAR MIN NICCO!

Nu måste jag sova, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha PANDAN ÄLSKAR MUSEN:D<3

2009-02-10 @ 23:20:54
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0