femte och sista dagen om blå porten

Tänkte skriva ett sisa inlägg om blå porten, om ni vill höra. Men igår fick jag jobba både i köket och ute där kassan står. Och vet ni vilka som kom dit igår? Manda diao! det var en kille som kom och köpte fika. Jag såg han alldrig efter som jag stod i köket. BLÄ BJAS! men nicole gjorde! coolt va? Sen som tack för hjälpen fick vi TVÅ st bio biljetter. Dom var fett generösa där! Så om ni ska praoa någonstans, rekomenderar jag blå porten! Sen efter blåporten tog vi pendeln, och jag hoppa av vid sollentuna där jag mötte upp Verran och frida och köpte cissis pressent.

Bilder från igår:

Min dyra stora lunch och niccos lilla plättalrik.hehe.


Och till efeträtt...det är klart, de var inte allt vi åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0