:D

Lyckades inte komma på någon överskrift så det blev en smilis, happy me!

I dag blev det shopping i Stinsen, favorit köpcenter säger jag bara!!!.

Åkte in ca klockan 2 och var där i ca tre timmar, hittade ett vitt långt linne och lite skolstuffs.

Sen tog vi bussen hem och stack hit och körde eye toy, körde dock inte så länge för att alla tröttnade typ, tog lite roliga pics i stället!

Juste i dag lyckades jag sälja två av alla mina boxar jag lagt ut på blocket, so happyy!

Nu ska jag nog laga ihop en middag!, see ya<3
 
 
  
Söta Ammi är äntligen hemma från Vietnamn!
MN


Kommentarer
Postat av: matilda

eye toy är roligt . en stund sen blir de booring :D .



Ha en trevlig kväll :P

2009-01-05 @ 21:19:58
URL: http://twolips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0