Det är dö tråkigt att vara sjuk på en Lördag

 Bajs bajs bajs! Jag har feber, hostar och har ont i både magen och huvet. Det är dööööööö tråkigt att vara sjuk på en Lördag. Det är det värsta jag vet, att vara sjuk på en HELG! blä! jag har tagit huvudvärks tablett och nässpray och dubblat min astma medeccin. Men det hjälper inte! Bajs alltså! jag vill inte missa min prao på urban med Amanda och Annie. Fast dom är typ också sjuka. Asså seriöst ala är typ sjuka! Jag har typ ringt till alla babsen och antigen har dem feber, kräksjukan eller förkyld. Hatar vinter vill ha sommar!!!

TS

Kommentarer
Postat av: annie

usch va jobbigt gumman att du har blivit sjuk nu! Jag har blivit frisk och Amanda också. men va jobbigt hoppas du bir frisk så du kan praoa! pusss <333

2009-01-25 @ 10:02:19
URL: http://borntobe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0