Jävla förkylning!

Jag hatar värkligen förkylningar! Hostan, huvudverken, illamåendet och framförallt hur otroligt ont det gör i min hals! Som tur är mår jag lite bättre än igår men får inte proua imorron för farsan plus:( att min dans har start imorron! skit asså! vill verkligen inte missa den. men får väl se om jag mår bättre tills på kvällen:s Men nu gick linnea nyss, hon kom över för att hämta prou lappar och så fick jag höra lite om hennes prou. Verkar as kul. längtar verkligen till min prou!

Japp, det händer inte så mycket nu i tråkiga mitt liv nu när jag bara ligger hemma på min sköna soffa och underhåller mig med filmer som sex and the city, what happends in vegan och kärlek menyn. Ja har inte årkat plugga något så kanske ska ta och göra det om jag nu vill uppnå mina MVG:N!!!

TS

Kommentarer
Postat av: Nicole

haha vadå prou? prao tove:P

2009-01-26 @ 19:26:40
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Tove

hehe ngn är inte så bra på att stava:P:P

2009-01-26 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0