Min första hemkunskap!!

 
Jag i hemkunskapsalen!            Nicco tog bild på sin grupps mat!

Hej! här är lite bilder från mig på hemkunskapen. Det var min första hemkunskap lektion så jag var väldigt taggad! Vi fick åka ända till Mikael skolan bara för det. Men som tur var känner några kompisar från mikael skolan som kunde berätta vilken sal vi kunde till. Vi fick laga scoens, grönskas soppa och fruktsallad. Otroligt lätta saker, men det var ju första gången så.  Det var faktiskt kul att laga mat nu när man hade alla sina kompisar att laga met med!


Dagen var slut vid 3, och jag och britta bestämde oss för att hitta på nåt. vi drog hem till henna och bara snacka, måla naglarna och bara lite allmänt tjejsaker. Senare kände vi för att träna, så jag drog med Britta till Friskis & svettis. Där mötte vi även Malin. Och vi tre tjejer svettades som grisar inne i friskis salen. hehe!

Allt från mig, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg!!!!! :D

2009-01-20 @ 16:44:10
URL: http://www.charmtroll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0