TORSDAG

Hej!
Åhh är så trött nu när jag kommit hem från skolan, har redan varit hemma i ca 3 timmar men är inte piggare för det!
I dag började vi dagen med att ha idrott, vi hade styrka, tycker faktiskt att det var riktigt kul!( var najs att slå på kuddarna!!XD)
Efter det var det bild, fortsatte med min bild men tycker inte att den ser så lyckad ut ännu med får se när den är klar.
Sen var det håltimme och då stack jag Zandra och Frida till kummelby för att äta KEBAB!!, riktigt gott var det, sen var det SO och då håller vi på med religion, är lite intressant för att jag ska ju snart konfimera mig och då blir det massa religions snack!, får se om jag blir klokare av det.
Sen var det kemi och biologi var inte så kul men hann klart med det jag skulle göra på biologin i allafall:D
Nu ska jag kolla vidare på christine!

Älskar christine!
MN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0