Saturday

Godmorgon alla glada! 

Igår var det SATURDAY, and i loved it! Jag och några tjejer gick på bio och såg bröllops dueller. Den var hyffsat bra, det tråkiga var att ett gång killar förstörde hela filmen. Dom skrek och kasta flaskor runt hela bio salen. Jag och mina kompisar fick typ damp men tillslut kom typ 4 vakter in och körde ut hela gänget. Så vi kunde njuta av vår film i ro!
Här kommer lite bilder från igår:

Sofia på bion!


Alla tjejerna (förtom Fia) väntar på bussen...


Malin, Zandra,Sofia, Veronica och Firda. <33333


på bussen, Malin, jag och verran.


Malin o jag


Fia och Frida

TS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Totto, älskling, kan du inte lägga upp lite fler bilder? Jag gjorde massa bilder på bussen, vill ha alla bilder! Tack! ;D <3 älskar dig!

2009-01-18 @ 13:35:57
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0