Förbered er för låååååååååååångt inlägg

Hej läsare! 

Vill först be om ursäkt för en väldigt dålig uppdatering! men jag har en orsak, har varit sjuk HELA tiden. Dö jobbigt var de. Nu känner jag mig i alla fall pigg nog för att skriva. Jag kan berätta hur allt börja (om ni orkar lyssna alltså) hehe. Men jag blev förkyld i måndags och snuva och hostade men jag gick till skolan ändå. stort misstag! Men på tisdagen vaknade jag och var grymt täppt i näsan. Kunde knappt andas så jag stannade hemma. Och framåt dagen blev det mycket dåligare, så mamma fick köra in mig till akuten på lövenströmska sjukhus. Där fick jag någon stark medeccin som skulle öppna mina luftrör. Det blev bättre ett tag tills jag kände mig svimfärdig och hade piss ont i ryggen. Det visade sig bara vara en muskel inflammation och att jag kände mig svimfärdig berodde på medeccinen som tydligen kunde ge en darrningar och hjärtklappning (skit läskigt) Vi lämnade sjukhuset efter några timmar och jag skulle försöka få lite sömn. Jag somnade så småning om men efter mycket flåsande (eftersom det gjorde ont i ryggen varje gång jag andades) idag åkte jag in till doktorn och fick ta blodprover och sånt. Och planerna var att sedan åka till skolan, men var inte riktigt frisk än så fick inte gå för mamma. Men nu har jag käkat massa tabletter, mot allt från nässpray till ipren. Känns som jag är helt nerdrågad:P:P Men jag mår bättre nu förutom att jag har typ inte käkat nånting. 
gah! Jag måste rycka av mitt plåster från mitt blodprov. Blä jag vill inte det är äckligt. Men nu börjar desperate housewifes, ses senare! 



TS


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är inte ensam om att vara seg att skriva, fast du har en anledning. Jag har typ glömt min. Men annars är det kul att läsa din blogg.:D

2009-01-14 @ 14:48:57
URL: http://thestateofmind.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0